Ahli Majlis Wal Jamaah..

Sabtu, 22 September 2012

Rindu Akan die

salam kengkorang..
entry ni aku wat ketika rase rindu yg mmbuak2 akan die..
sape DIA??
sahabat dunia akhirat,kekasih kesygan ku,kakak dunia akhirat dan teman terbaik sepanjang hayat..
ARWAH RAFEEZA TALIB..
tanggal 4sept2011 adelah tarikh dimana arwah pergi mgadap yg Maha Esa..

ingat tk lagi,aku pernah wat entry ttg die..
arwah penghidap penyakit thalasemnia major..
igat tk aku pernah wat entry aku teman kan arwah,time kat spital..


aku rase puas cz dapat jage arwah,sepanjang hayatnye..
tp aku agak terkilan cz tk dpt tunaikan hasrat arwah utk g bercuti together..
oleh kerana kesibukan mmasing,kami asyik pospone date travel..

kami berkongsi minat yg sama..iaitu LAUT..
kami suke TRAVEL n LAUT..
tp hajat terakhir tu,aku tk dpt tunaikan..

NURUL RINDU KAK FEEZA..
dh tk de sape lg yg akan sebut "akak rindu nurul" setiap pagi isnin..

AL-FATIHAH untuk ARWAH RAFEEZA TALIB..
SEMOGA ROH NYE DICUCURI RAHMAT..
AMIN YARABAL'ALAMIN..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...