Ahli Majlis Wal Jamaah..

Isnin, 17 September 2012

PermuLaaN kisaH aku 2012..



17 jun 2012 
adelah tarikh keramat yg perlu aku igat sampai bbile..
pintu ati aku diketuk oleh ssorg..
ssorg yg aku anggap kawan,
kawan lelaki yg aku fikir tk mungkin akan menjadi teristimewa utk aku satu mase dulu..
kami berkawan atas dasar,aku selesa ckp ape je yg aku terpk tnpe perlu hipokrit..

kami berkawan beberapa bulan,
sampai 1 tahap,aku rase perlu ade 1 name utk relationship kitorg..
aku tk rase die anggap aku hanye kawan..

kami keluar @ erti kate lain dating..
1st place dating adelah kt KLCC..
tgk movie BOHSIA..
die terangkan segala2nye yg die nak dlm relationship yg lebih dr kawan..
dan aku bersetuju memenuhi kehendak die..
walopon dalam mase yg same,aku tk pernah rase aku n die akan ade relationship lebih dr kawan atau erti kate lain,aku tk pernh rase syg die lebih dr kwn..
tp bile aku pkkkan balik,tak salah kalo aku bg die pluang..
sekurang2nye aku cube..

DAN

sekarang umo relationship kami as a LOVING COUPLE telah genap 3bulan.

TQ DEAR LALING..THANKS FOR UR LOVE..

Love You My Lovely Mr.Y



http://2.bp.blogspot.com/_jw0uYOCn8JQ/TKudBToRQ9I/AAAAAAAAEos/mXZZYgPMKCA/s1600/lovely_complex_by_mokona_108.jpg

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...