Ahli Majlis Wal Jamaah..

Jumaat, 24 Disember 2010

Saya Mau GA Dari Miss Librarian

Photobucket

bulan ni,aku semangat keterujaan menjoinkan diri dalam GA..
smbil2 jalan2 crik idea nak wat entry,terjumpe lg GA..
ni dr Miss Librarian lak...aku pernah gak usha2 blog die..
sekarang header dh baruuuuu bebbbbbb....
picca kawen lak...

siyes cantik baju snding die kaler pinky pinky tu...
walopon aku bukan le penggemar pinky,tp aku rase amat sesuai tema tu dgn Miss Librarian cz kulit die yg cerah wat pinky tu nampak naik...
n arabian style pulak tu...mmg aku amat meminatinye..
(bukan ayat bodek nak menang GA tau,ikhlas dr ati kecil ku ini)

TAHNIAH Miss Librarion n Mr Doctor..
SELAMAT PENGANTIN BARUUUUUU!!!!

tag :
sha & syu

1 ulasan:

Unknown berkata...

thanks tag syu..
syu dah join..
hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...