Ahli Majlis Wal Jamaah..

Ahad, 26 Disember 2010

air embun ke air mate ni??

siang td kite sonok jeeeee...
cz gi attend wedding n movie dgn family..
walopon nantokzzz kite layan kan gak...
biaselah tu kan,family aku kan mmg suke movie ssame..

dh balik tu,aku lyn le o9 lak..
jnjln BW n tersinggah kt blog syafiq...
halamakkkkkkk,sekali die nye background oren daaaaaaa...
peberet i tuuuuuuuuuuuuuuuuu...
sukeeeeee sgttttttttttttt...
makanye,mmg lame lah aku dok situ kan...

ttibe kuar lak background music nye...
ini kali mmg wat wa nak nangis bebbbb..
sbb sbenarnye aku tgh tunggu someone ni..
die janji nak kuar ptg ni..
aku pon menaruh harpan utk kuar gi tgk bola ssame..
(malaysia lawan beb,mane bleh lepas pluang,walopon hanye pi tgk kt kedai je)
tp smpai saat ni jam 7.45pm,tk nampak byg pon...
sedih bangettttttt lor....

Photobucket

cm dh lame dh rase sedih cenggini...
nape lah kan....hurmmmmmm...
sampai ati kan...

ps:pade yg rase cm small matter je tu,sorry lah ek..
aku sekadar nk puaskan ati aku dgn menulis...
mmg sgt2 beremosi skrg ni..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...