Ahli Majlis Wal Jamaah..

Selasa, 30 November 2010

Cikgu Dahlia,kite mahu tapi malu

Photobucket

haaaa,nak tnye aku le tu kannn..
tk pe tk pe,aku tolong jwb b4 korg tnye ek..
tp kite maluuuu sgt...tp mahu gakkk...hihihihi
tu banner contest leee,anjuran Cikgu Dahlia..
itu pon tk tau,asal nmpak awek cun je terliur ek...hihihihi
n adiah yg sgt hebat tauuu...klo nak tau,meh klik sini
walopon lately aku sgt ke'bz'an dgn tugas hakiki..
tp aku tk nak lepaskan peluang ni..
kan aku dh start merepek meraban...

ok,aku nak penuhi syarat2 yg telah ditetapkan oleh Cikgu Dahlia ini..

syarat-syaratnye adelah:

1.mempunyai personal blog - sure iaitu viWy_garage

2.seorg blogger yg kerap mengunjungi ke blog DJ - sy mengaku sy baru je mengenali blog DJ dan baru je jd follower DJ..tp seharian ni dok tilik sume entry llame DJ,mmg sgt update..bestnyeeeee..(pssttt DJ,nak copy skit input tu bleh tk)hihihihi..

3. DJ perlu memilih blog viWy_garage kerane:
-sy sgt memerlukan bantuan seperti blog otai cm blog DJ..

-sy dh hampir 1thn berblogging tp traffic cm biase2 je...
kkdg sedikit kencang tu pon sbb gi jogging2...(kencang pon ala2 sepoi2 bahase)

-sy juge berciter2 nak jd blogger tegar n mencarik2 semangat melalui populariti DJ...wahhhh,bleh lah bleh lah...hihihihi

4.analisis traffik viWy_garage dr 16nov - 22nov2010

Photobucket
skit je kannnn...maluuuu ai tauuuu...

kalo korg nak jd cm aku bleh klik kt banner yg cun melecun tu ek..

fuh kiri fuh kanan....arap2 aku berjaye..
aminnnnnnnnnnnnn....

1 ulasan:

Cikgu Dahlia berkata...

copy? hehe better link2 :D
thanks sbb jujur.hehe..
sis masukkan jugak kamu dalam list...sbb sudi gak join :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...