Ahli Majlis Wal Jamaah..

Rabu, 22 Disember 2010

Kepantasan Mata Blogger

Aku ni sebenarnye dok tgh godek2 blog ni,nak wat senarai 'Pengomen Tegar' kt sebelah sinun tu haaaaa...
dh le tk lopeh2 lg ni...aku dh boring wat tk jd2 gak...
aku pon layan blogwalking jenguk2 entry n input2 baru...
makanye,tidak ketinggalan le blog otaimer kannnn..
sape lg kalo bukan abg Ben nye blog...
byk tol dh segmen2 abg Ben,aku ketinggalan cz mase yg ntah ape pekdah mencemburui aku ni..
oleh kerana arini aku rase kerajinan yg tahap power puff girl utk menaip..
makanye aku pon nak le menjoinkan diri utk segmen baru abg Ben...

mustahil korg tk kenal abg Ben kan...
kalo tk kenal gak,meh klik header abg Ben ni haaaa..

Photobucket

haaaaa,kenallll kannnn...

psssst,sebenarnye aku dok mencrik2 idea nak wat entry..
tp tk ketemui,ntah sembunyi kat mane ntah idea tu...
tu yg ttibe segmen abg Ben wat aku keterujaan tu...
TQ abg Ben...



Photobucket
kebosanan...samo lah dgn dennnn...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...