Ahli Majlis Wal Jamaah..

Jumaat, 10 Disember 2010

makanan pagi ku

Photobucket

pagi ni,kerajinan aku memuncak2 ke ladang gandum..
7.30am aku dh smpai opis,slalunye slagi tk kol 7.55am,jgn arap muke toye ku berade di opis..
n slagi tk kol 8am,jgn arap aku nak start wat keje...
tp arini smgat ape ntah yg telah mecucuk kejiwe ku..
aku dh start wat keje seawal 7.35am lg beb...

smbil2 wat keje aku mmblogging le ape lg...
itu lah makanan pagi aku setiap ari tau...hihihi
blog wajib dipagi ari,tk lain tk bukan adelahhhhhhhhh
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1.blog novelis kesyganku
-pg ni kak yati bg nasihat yg sgt2 mmbuke minda aku...
btol lah nasihat itu...baru skrg aku terpk....
"TQ sgt2 kak yati cz mmbukak minda sy ttg itu"

2.blog zie
-pg ni zie citer pasal prob line telekom...
hadoiiii,patut le zie membisu beberape ari ek...
hihihihi...sabo ye bukkkkk...
yummmmmy yummmmy...sedapnye makanan rini...
lalalalalalalalala

2 ulasan:

Lufti berkata...

wow..anda rajin arini...
tahniah atas kejayaan anda..hehe..
:p

ardinihumaira berkata...

dni pun suka blog zie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...