Ahli Majlis Wal Jamaah..

Rabu, 17 November 2010

Tiga pemain kecewa menjadi penonton

TIGA pemain kebangsaan yang dilayangkan kad merah oleh pengadil kontroversi dari Australia, Ben Williams tetap mendoakan agar Malaysia berjaya mengatasi Iran pada aksi pusi- ngan kedua petang ini biarpun tanpa bantuan mereka.

Safiq Rahim yang merupakan tonggak tengah, S. Kunanlan yang menjadi nadi sayap manakala Mahali Jasuli yang beraksi sebagai bek kanan jelas berasakan diri mereka teraniaya dengan keputusan pengadil itu.

Safiq, 23, yang menggalas tugas kapten setelah Norhafiz Zamani Misbah mengalami kecederaan lutut serius pada perlawanan pertama berkata, dia masih menyimpan hasrat untuk beraksi menentang Iran petang ini.

"Kami sudah membuat rayuan kepada jawatankua- sa penganjur untuk menarik balik kad merah yang dilayangkan kepada saya itu. Saya rasa kad merah itu memang tidak wajar.

"Saya tak tahu apa salah saya sehingga dihukum begitu. Kami semua sudah belajar daripada kesilapan ketika aksi sulung menentang Vietnam pada Sukan SEA di Laos tahun lalu, takkan kami nak ulangi lagi.

"Apa pun saya tetap mendoakan rakan-rakan yang lain dapat meneruskan perjuangan dengan penuh bersemangat seandainya rayuan tersebut gagal," kata Safiq semalam.

Ketiadaan Safiq bakal menyaksikan penyerang utama, Norshahrul Idlan Talaha akan menggalas tugas kapten ketiga skuad kebangsaan sepanjang kejohanan ini.

Kunanlan, 24, pula jelas tidak berpuas hati dengan pengadil yang melayangkan kad merah kepadanya kerana ia meranapkan impian- nya untuk beraksi pada pusingan kedua.

SUMBER DARI KOSMO 15NOV2010..

hisy,aku tk pueh ati tollllll...

mesti ade yg tk kene ni...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...