Ahli Majlis Wal Jamaah..

Khamis, 18 November 2010

cutiiieeeee cutissssss

arini aku bercuti lg...walopon aku tk braye pon sebenarnye..
tp disebabkan cuti aku tu tk mengenal erti habis..
aku pon ambik lah cuti lg arini..

walopon cuti,ari ni aku still kene tunaikan tanggungjwb yg stiap ari aku lakukan..
iaitu antar bonda tercinte ku gi keje..
oleh kerane aku tk gi keje,makanye,aku sengaja le kuar terhegeh2..
kol 7.40am aku dr umah...
punye menakjubkan jln tk jem beb...
tk cyo???meh den tunjukkan bukti nyeeee..

Photobucket
haaaaa,tol tk aku kate...lengang kan...

Photobucket
kt trafic ligth tu,slalu aku kene tunggu dekat 10minit,bru aku dpt tmpoh..
arini lak lenggang gilesssssssss...

huhhhhh,kan best ari ari cenggini...
tak yah aku bgn pagi awal2....lalalalala

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...