Ahli Majlis Wal Jamaah..

Sabtu, 2 Oktober 2010

rayo lom habih lah jang oiiiiiii

ni lak citer belah malam jumaat tu pulokkkk..
opis aku wat sambutan opis terbuka bersame staf..
dijemput juge sume ahli keluarge staf2..
mmg meriahhhh bebbbbb..
bkn stakat meriah dgn org2 je tp dgn gerai2 yg disediakan jugakkkk..
tk cye???meh layannnnnnnnnn

Photobucket
gerai geng2 lab..mmcm jenis kek n dadih..

Photobucket
gerai admin , it n teknikal..mee siam...sodapppppp

Photobucket
ni le geng2 aku nye gerai..ABC n cendol...makan skali sure dtg tmbah lg..

Photobucket
geng nurses nye gerai..nasi impit,kuah lodeh,rendang n lemang..

Photobucket
ujung skali tu sate dr geng doktor2..
depan skit tu geng driver dgn ayam golek nye..
depan skit lg nurse aid dgn char kueh teaw beb..panas2 beb...sodapppp,walopon aku tk dpt rase..hihihi

Photobucket
last skali geng2 pergigian..dorg wat burger n kebab...


haaaaa,tol tk aku ckp???
meriah kan...mmg pocah porot makan weiiiiiii...
tp aku tk dpt mmboyot kan porot,itu malam cz aku bersame partner tu wani kene bertugas..

hapeeee???korg tk cye aku bertugas???
korg tunggu ctu ek...tunggu kalo tk cye..
tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...