Ahli Majlis Wal Jamaah..

Ahad, 26 September 2010

rayo lah bah oiiiiii..

ni time 2nd raye di kampong..
mmg berjalan sakan 1 kampong...
biase lah,abah aku nak kenalkan anak2 die kat org2 kampong kannnnn..
tp aku nak citer bende lain sbenarnye pasal abah aku..

org sibok2 berayo..
die pon sibok2 lah jugak..
tp nak tau ape yg disibok nye???
meh tgk ni.......

Photobucket

yg merah2 tu baju abah aku le tuuuu..

Photobucket

haaaa,selamat tau skill nak turun..hihihihi

nak tau pokok buah pe yg die sakan manjat tu???
buah duku,tp tk smpat le aku nak ambik picca buah nyee..

Photobucket

yg dipegang akak bju coklat tu adelah kain nak smbut duku dr atas...
hadoiiii,org2 kmpong pon terpkse lah layan abah aku ni haaaa..
yg akak bju oren tu pegang,adelah hasil yg telah berjaye di kutip..
layan jo lah abah aku tu haaaa..

p/s:dapat gak aku wat entry pasal raye ku di kampong...
punye lah lame aku simpan picca ni haaaaa..hihihi

2 ulasan:

Bukan Gadis Comel berkata...

pergh.. teringat atok saya dulu rajin panjat2 pokok ni. =)

sop berkata...

raya2 pun memanjat? huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...