Ahli Majlis Wal Jamaah..

Ahad, 5 September 2010

princess in home

arini dok umah je seharian..
dok wat kuih raye smbil2 tgk tv..
mmule nak citer pasal kuih raye...hahaha
aku wat kuih yg paling simple je thn ni...
iaitu popia srunding..hihihi..dok mggentel depan tv je...senangggggg...
mlas nk wat kuih raye beria2 thn ni..
cz cam thn lepas2,last2 kitorg2 gak yg mmbaham nye..
maka,thn ni aku cadang wat kuih raye skit n wat kek kukus or bakar skit..
so,korg msti tk muak nak makan kan...
asyik idang kuih raye je..umah aku bleh mkn kek lakkk..hihihi

smbil2 tu tgk tv...citer PREBET JAMILAH...
best lakkk citer tu...mmg layannnnnnn lah...
lg lg pelakon kesygan aku yg berlakon kannnn...
lg le aku tk bleh lepas tgk citer tu...

Photobucket

sape lg kalo bkn SCHA AL YAHYA...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...