Ahli Majlis Wal Jamaah..

Selasa, 14 September 2010

1 SYAWAL 1431

sempena SYAWAL yg masih awal ini,aku ingin menyusun sepuluh jari mmohon kemaafan kepade sume insan yg mengenali diri ini..
aku tau aku byk tersalah kate n perbuatan..
ssungguh nye aku adelah insan yg byk berkate2 n byk sgt perbuatan..
maka,mmg byk juge lah kesalahan yg aku dh lakukan...
AMPON YE KEPADE SEMUA YG TERASE HATI DGN SETIAP LAKU KU..

pade SYAWAL kali ini,aku saje je nak pakai ala2 back to basic...huhuhu
saje tk nak mmbazir bli baju bbyk..
maka aku pakai le baju yg bberape thn yg lepas..

Photobucket

lame dh aku tk pakai tudung gini..back to basic le katekan..

Photobucket

ternyate baju tu mmbuat aku besau n besau...uwaaaaaa
tp tk kesah,yg penting pade raye pertame sume kene SEDONDON ok...huhuhuhu

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...