Ahli Majlis Wal Jamaah..

Ahad, 29 Ogos 2010

princess in room

bowing gile arini...
nak kuar malas..nak ngadap pc llame pon cm dh bowingg..
makanye,dok terperuk dlm bilik je le keje aku..
sambil berteman kan yg tersayang iaitu:-

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Photobucket
starting ni cm boring skit citer ni..dh tgh2,rase cm tk bleh tinggal lak nak mmbace..

dalam dok kusyuk mmbce,dlm kol 5lebih bapak aku ketuk pintu..
"kamu nak buke pose makan novel ke?"abah said..
rupe2nye mak aku ade keje kat PD arini,balik kol 8lebih..
makanye,aku le kene sediakan mknan buke...
uwaaaaaaaa,sompek ke ni...hadoiiiiii

apelagi,cargas le gi geledah peti ais...
selamat gulai udang mak ade lg,n bberape bahan basah..
makanye,operasi meng'updated' gulai berjalan...huhuhu
aku panaskan gulai tu,smbil memasukkan kacang panjang n jantung pisang...
tk yah le aku ssh2 nak wat bhan2 sayur cmpor kannnnnn..hahahha..(bijaknye aku)
n goreng ikan...umppppphhhh marvelous...
ini lah hasilnyeeeeeeeeeeeee....

Photobucket

Photobucket

SETTLE!!!!!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...