Ahli Majlis Wal Jamaah..

Isnin, 25 Oktober 2010

destinasi pertama

meh dgr citer weekend aku aritu...
oleh kerane jumaat tu dh emo melampau kan..
maka nye aku perlu lakukan ssuatu utk meletihkan diri ku...
happy giles tahap dewi sandra...(sape tu???ntah aku pon tk tau)huhuhu

meh aku mulekan dgn petg sbtu..
aku terbang terus ke Selayang berjmpe dgn dot dot dot...
sape lg kalo bukannnnnnnnnnnnnn

taraaaaaaaaaaaaaaaa

Photobucket
sbelom pic ni diambil piko sempat berkate2..
piko:ko nak aku tgk blog ko tk?
aku:apahal??
piko:ambik le pic aku..
aku:bengongggggggg(maka,aku pon layankan aje)

bende pertama yg dorg nak tunjukkan aku adelah...

Photobucket

ni khas utk aku kate dorg "kalo ko dtg sini dh ade towel hebat"
nak tau sbb ape hebat??sbb warne oren..aku kan gile dgn warne oren...huhuhuhu

ssampai je di selayang,plan pertama adelahhhhhhh....

MAKANNNNNNNNNNNNNNN.....hahahahaha

Photobucket

Photobucket

tgk le kt depan tu,dh nak banjir,nebes aku..
time ni aku dpt rasekan cmner org berperang menikmati juadah..
nk tau sbb pe???
time makan tu,ujan lebat gilesssss + dgn petir cm bunyi meriah...
makan pon,mmg tk smpat kunyah aku rase...hahahahaha

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...